Ezt neked is tudnod kell a fogszabályzásról

Bár a fogszabályzásnak leginkább az általa nyerhető esztétikai előnyök jelentik a vonzerejét, a rendezetlen fogsor veszélyeket is rejt magában. Mivel a torlódott fogazatot nehezebb tisztán tartani, a megmaradó lepedék hosszú távon fogszuvasodáshoz vezethet. Ráadásul a szájban végbemenő folyamatoknak köszönhetőn könnyen fogínygyulladás alakulhat ki, amely kezeletlenül akár a fogak kilazulását és elvesztését is eredményezheti.

Fontosabb, mint hinnéd a fogászati röntgen

A fogászati röntgen a fogorvosi kezelések legfontosabb diagnosztikai eszközei közé tartozik. Ezzel a lehetőséggel a szakemberek „belelátnak” a fogakba, ezzel nagyon sok fogászati probléma már a kialakulásuk pillanatában felfedezhetőek. A röntgen felvétellel a fogorvos egy konkrét képek kap a fogaink, fogínyünk állapotáról, így a számunkra legmegfelelőbb eljárást tudja kiválasztani.

Tudod mi a legújabb trend a fogpótlás terén?

A fémmentes fogpótlások a legújabb trend és innováció a fogászati ​​világban. Ez egy forradalmi, új kerámia alapú cirkónium-oxid tartalmú anyag.. Amellett, hogy viszonylag olcsóbbak  a cirkónium alapú koronák ugyanolyan erősek és tartósak, mint a hagyományos restaurációk. Ha fogkoronája cserére szorul vagy új fogpótlásra van szüksége, hívja a Pridental  fogászati ​​rendelőnket, hogy megtapasztalhassa a fémmentes fogpótlások számos előnyeit.

Milyen anyagokat használnak fogászati ​​hidak készítéséhez?

A fogpótlást gyakran ajánlják a fogorvosok azoknak a pácienseknek  akiknek legalább egy foguk hiányzik a fogív valamelyik oldalán. Ez a módszer ugyanis tartós és hatékony megoldást biztosít amely segítségével visszakapja mosolyát. Megfelelő anyagra van szüksége a tartósság és a stabilitás érdekében ezért a rögzített hidak különböző anyagokból állnak rendelkezésre. Amennyiben Önt is érdeklik a részletek , tartson velünk.

Így ápold a babafogat!

Bármennyire is hihetetlen , de a fogak fejlődése már méhen belül megindul. A kismama étkezési szokásai és a kiegyensúlyozott táplálkozás kulcsfontosságú szerepet tölt be a fogak fejlődésének a szempontjából is.

Ezt te sem tudtad a fogbeültetésről!

Ha valakinek hiányoznak a fogai, az egyik javaslat a pótlásra a fogbeültetés. Ennek az egyik módja az implantátumokkal való pótlás amelyek az állcsontba vannak rögzítve. Gyakorlatilag ezzel megakadályozzuk a csontvesztést  és ugyan olyan stabil mint a normál fogak. A csontba való beépülésük miatt az implantációs eljárás hosszabb ideig tart, mint más helyettesítési lehetőségek ám egy élethosszig tart, tisztán tartásuk pedig nagyon egyszerű.

Ennyibe kerül egy fogfehérítés

A ragyogóan fehér fogak tisztaságot, jól ápoltságot tükröznek, ez a jó megjelenés elsődleges feltétele. Ehhez gyakran fogfehérítő eljárás  szükséges.

Előző cikkünkben olvasshatsz arról , hogy milyen kezelési lehetőségek vannak és mi a  menete egy fogfehérítésnek.

Most pedig a felmerülő kockázatokról és a várható költségekről írunk. Tarts velünk!

Tudod hogyan működik a fogfehérítés?

A fogfehérítés az egyik legnépszerűbb kozmetikai fogászati ​​kezelés, amely gyors, nem invazív és megfizethető módot kínál a mosoly fokozására. Gyakorlatilag mindenki, aki fogfehérítő megoldást választ, mérsékelt vagy jelentős javulást tapasztal mosolya fényességében és fehérségében. Ez azonban nem állandó megoldás az elszíneződésre.

Fogeltávolítás utáni teendők

Bár a fogeltávolítás fájdalommentes beavatkozás, az érzéstelenítő hatásának múlásával fájdalom jelentkezik. Ez hagyományos fájdalomcsillapítók szedésével tompítható. Szükség esetén az orvos antibiotikumot is ad, ezt minden esetben az utasításoknak megfelelően kell szedni.

Így még soha nem olvasott a fogeltávoltásról!

A foghúzás az egyik olyan beavatkozások közé tartozik ami miatt a felnőtt lakosság jelentős része fél a fogorvostól. Azt viszont nem győzzük hangsúlyozni, hogy a megelőzés mennyire fontos. A fogorvosok ugyanis minden esetben a fogak megmentésére törekszenek. Ám ez csak abban az esetben lehetséges hogyha időben megtalálják és kezelik a problémát. Ezért az első tünetek észlelése után forduljon szakemberhez.

Kiemelt szolgáltatások